Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Gucci и Facebook повеждат битка с фалшивите стоки

Двете компании са завели дело срещу онлайн търговец на фалшификати

Gucci и Facebook повеждат битка с фалшивите стоки

Снимка: Adrienne Surprenant/Bloomberg

Gucci и Facebook са завели заедно дело в Калифорния срещу човек, за когото твърдят, че е използвал американските социални мрежи на технологичния концерн, за да продава фалшиви продукти с марката Gucci, обявиха двете компании, цитирани от Ройтерс.

Инициативата – първа по рода си както за Gucci, така и за Facebook, е поредният пример за интернет гигант, който обединява силите си с производител на луксозни стоки, за да се борят срещу разпространението на фалшиви стоки, продавани през социалните мрежи.

През миналата година Amazon заведе сходни дела заедно с Valtentino и Ferragamo.

Още по темата

В изявление Gucci – двигателят на печалбата на френската група Kering, и Facebook обвиняват неидентифицирания подсъдим, че е използвал множество акаунти във Facebook и Instagram, за да рекламира международен онлайн бизнес с фалшификати.

Онлайн продажбите на луксозни чанти, обувки и облекла процъфтяваха през последната година, след като коронавирусната пандемия принуди търговците на дребно временно да затворят магазините си.

Групи като Facebook искат да се насочат повече към пазар на луксозни стоки и „социална търговия“, но за да го сторят, трябва да покажат, че платформите им не са канал за фалшификати и са сигурни за марките, някои от които не са склонни да продават продуктите си в сайтовете на трети страни.

„Повече от 1 млн. части съдържание са премахнати от Facebook и Instagram през първата половина на 2020 г. въз основа на хиляди съобщения от собствениците на марки за фалшиви стоки, включително от Gucci”, гласи собщението.

То допълва, че само през 2020 г. действията на екипа на Gucci в областта на интелектуалната собственост са довели до премахването на 4 млн. онлайн обяви за фалшификати, иззети са 4,1 млн. фалшификата, а 45 хил. уебсайта, включително акаунти в социални мрежи, са били спрени.

По статията работи: Елена Кирилова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари ()


Още от Новини
Технологични гиганти искат фирмите в САЩ редовно да дават климатични отчети